neděle 13. listopadu 2011

Odstín ...

... maturitních šatů! To je to poslední, co si musím vybrat, abych si je konečně objednala a nechala ušít! Trvalo mi je vybrat 4 měsíce, než jsem se probrala hromadou odkazů, fotek, časopisů až jsem našla tyhle, které si 27. ledna 2012 obléknu na svůj maturitní ples...

10 komentářů:

  1. Tak ty jsou BOMBASTICKÉ! :o Ještě aby byla švadlenka šikovná :D Jinak já bych volila nějakou nude barvu, takže třeba tu co má modelka nebo 71,55,5,2 :) jsou kráásné

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju moc:) Šikovná bude, to se nebojím. Taky jsem chtěla nějakou nude, asi tu, co má modelka, ale mamka mě od ní odrazuje, ale nakonec asi zkončím u té původní:)))
    Děkuju za radu ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Nemáš vůbec zač, už se těším na fotky, určitě budeš vypadat úžasně :))

    OdpovědětVymazat
  4. To je mi teď skoro líto že my neměli ples ale jen takový večírek...krasny šaty

    OdpovědětVymazat
  5. Holky děkuju! Už na ples mooc těším a jen kvůli těm šatům!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Naozaj pekný blog! Len tak ďalej, nech sa ti dari. ;-) Maš odomňa FOLLOW jednoznačný!

    Moj blog:
    http://thebluebusiscallinus.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Ty šaty jsou naprosto dokonalé! :)) jinak máš krásný blog ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Určite by som zvolila nejakú jemnú farbu napr. 42 (odtiene Nude). Ale nedaj na nikoho názor. Ide o tvoje šaty a hlavne ty musíš byť spokojná ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Máš pěkný blog. Ty šaty jsou dokonalé.. Mě by se líbili v nějaké neutrální barvě :) Třeba 55, 42 ale i 78 je hezká ;)

    OdpovědětVymazat
  10. nemáš pro Nás nějáký report o šatech nebo nový článek? Dlouho už jsi nic nenapsala :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář...! :)