pondělí 5. září 2011

Můžou nové kalhoty ...

... tričko, sukně, svetr nebo boty změnit můj život?!...
Ani jeden nový kousek z mé skříně za mě nikdy nenapsal a asi nikdy nenapíše písemku z mé tolik oblíbené matiky, nevyžehlí za mě moje problémy, neomluví se za mě kamarádce, ...
Jo, můžu se cítit líp, ale zase ne tak dobře jako díky přátelům a rodině! Jen mě teď vážně nenapadá, co všechno může změnit nebo už změnilo můj život... Věta typu: "Až ho potkáš, změní Tvůj život od základu!",  vždyť tohle nikdy nemůže být pravda, tak úplně. Někdo takový sice přijít může a život mi změnit, lepší bude říct spíš pozměnit, protože ty základy, rodinu, nikdy nikdo nezmění. A hlavně, nechat si od někoho jinýho změnit život, to není žádná jednorázová akce trvající jeden den, hodinu, přes noc...


Tahle myšlenka mě napadla dnes po přečtení jednoho staršího článku z Elle a pak taky fakt, že jsem si koupila nové kalhoty... (uvidíte je hned v dalším postu ;))
Na zítřejší odpoledne pro vás mám překvapení a to v podobě rozhovoru ;) ... 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář...! :)